Na parapetu byly dva týdny 2 talíře s dafniemi. Teplota se pohybuje od +20 do +8. Rozmnožují se.

Před čtyřmi dny jsme vzali jeden talíř a nalili 8 litrů do sedimentační nádrže. Nainstalovali jsme topení a udělali jsme +21 stupňů. Přisypali jsme trochu droždí a trochu provzdušnili.

Dnes už žije asi 5 lidí, ale bylo jich asi 100.

Druhý talíř je na parapetu, chci je rozmnožit na jídlo, ale obávám se, že i tito zemřou.

Četl jsem článek http://aquaria.afx.r. V tomto ohledu se zdá, že dělám všechno správně.

Daphnia – magna, byla zakoupena v Petrohradě na tržnici.

2003-09-14 14/09/2003 12:12:24
#58462

Zdá se mi, že magna je fakt citlivá na náhlé změny podmínek, zkuste ji nechat umřít hlady, pak sebrat ephippii, osušit ji a přelít do potřebné nádoby. Dlouhé, ale spolehlivé.

2003-09-15 15/09/2003 19:49:03
#58650

Vlastní na Aqa.ru, poradce

Původně odeslal Nikoy
Zdá se mi, že magna je fakt citlivá na náhlé změny podmínek, zkuste ji nechat umřít hlady, pak sebrat ephippii, osušit ji a přelít do potřebné nádoby. Dlouhé, ale spolehlivé.

Díky za radu – s největší pravděpodobností to půjde. Samci už plavou v talíři na parapetu.

2003-09-16 16/09/2003 07:16:41
#58698

Reprodukce dafnie je docela problematická záležitost. Samci dafnie se objevují za špatných podmínek. Pokud jste o tuto záležitost ještě neztratili zájem, napište mi, pokusím se pomoci. E-mail: plaschun_i@optima.net.ua

2003-09-17 17/09/2003 16:12:06
#59048

Vlastní na Aqa.ru, poradce

Už vím, jak se dafnie rozmnožují. A to není problém, nebojte se! Hodíte je do sklenice a je to – nakrmte je řasami a kvasnicemi.

P.S. Problém je vyřešen – žijí si spokojeně v jiné bance. Možná je posypal něčím ve špatném poměru. Zatím jsem to nezjistil.

2003-09-18 18/09/2003 05:34:14
#59117

Když jsem řekl, že je to problematická záležitost, myslel jsem: dosáhnout velkého počtu, vysoké koncentrace (2-3 jedinci na 1 cm3) a dlouhé životnosti kultury.

2003-09-18 18/09/2003 11:20:29
#59161

Vlastní na Aqa.ru, poradce

Hmm. Ano, je to zajímavé.

A napiš článek! Myslím to vážně! Pokud chcete, pomůžu vám tam zaregistrovat. Staneš se slavným.

2003-09-18 18/09/2003 14:08:28
#59196

Metoda pokus omyl je velmi vizuální, ale dlouhá (sám jsem to zkoušel). Pomohly mi knihy: Kokovaya V.E. – Kontinuální pěstování bezobratlých 1982, Mikulin A.E. — Živá strava 1993, Gusev E.E. — Hyperhalinní akvakultura 1990.

2003-09-19 19/09/2003 10:57:53
#59321

Blbost. Kde takové knihy berou?

2003-09-19 19/09/2003 19:10:08
#59384

Jedna z těchto knih je na webu internevod.com
usshowaq
Hledejte další v knihovně (podle jména autora).

2003-09-22 22/09/2003 08:49:16
#59578

2003-09-22 22/09/2003 19:07:01
#59699

Chci jím vyčistit akvárium od zákalu.

2003-10-25 25/10/2003 23:19:41
#65442

Vlastní na Aqa.ru, poradce

Článek by neuškodil. Osobní zkušenosti a přístupy jsou vždy zajímavé. Pokud máte s článkem potíže, napište ho sem.

[Vyd.: 10 napsal Michael]

2003-10-26 26/10/2003 08:25:51
#65485

Díky za odkaz! Co se týče článku, souhlasím.

2003-10-27 27/10/2003 19:32:03
#65739

V jedné knize napsali: pitva dafnie ukázala, že 97 % potravy tvoří shnilé řasy.
Klidná voda, přísun kyslíku, krmení, odstraňování odpadních látek, zabránění znečištění skla plísní vaty, když se do nich zamotávají dafnie, optimální teplota pro každý druh, shromáždit 30 % mláďat denně.
Stále jsem nenašel stabilní, bezpečný zdroj potravy.

Vadim Art
Mám stejný problém, prosím podělte se o své nápady, jak plánujete chránit dafnie před rybami.

2003-10-28 28/10/2003 13:03:35
#65847

Původně odeslal Plaschun_igor
Jak zachráníte dafnie před rybami?

Zde Edward poradil:
Ještě jednou o vodním květu
2003-10-28 28/10/2003 16:06:32
#65878

Ezh
Díky za informaci.
Dafnie se mi dařilo držet v síti, dokud nezarostly vrstvou plísní. Čím menší je buňka, tím rychleji se ucpává.
Jak to rychle vyčistit?

ČTĚTE VÍCE
Proč potřebujete programátora?

2003-10-29 29/10/2003 09:16:22
#65977

Původně odeslal Plaschun_igor
Stále jsem nenašel stabilní, bezpečný zdroj potravy.

Ne, něčemu jsem nerozuměl! Pro koho stabilní a bezpečný zdroj potravy?

Ohledně knihy, na kterou byl uveden odkaz. Samozřejmě nejsem vědec a nepitval jsem dafnie, ale čistě empiricky nesouhlasím s několika body.

1. “Dafnie se živí bakteriemi, které rostou na mrtvých řasách, ne na řasách samotných.” Nabízí se otázka: jakou rychlostí řasy odumírají? Do 5litrové sklenice dafnie naliju litr květové vody. Ukázalo se, že rozpouštědlo má poměrně zelenou barvu. Po 3 hodinách je voda čistá a po zeleni ani stopy. Pro srovnání, když se stejný podíl nalil do sklenice pouze s akvarijní vodou (v naději, že ve vodě budou bakterie), k večeru (asi v 7 hodin) se zelení usadilo na dně. Je samozřejmě možné, že to nebyla řasa, ale euglena.

2. “Nejlépe se pěstuje na bakteriích pěstovaných na rostlinných zbytcích.” Nejlepší výsledky přináší voda z rozmrazování masa! Hlavní je to nepřehánět. V opačném případě se objeví „příjemný“ zápach a navíc může dojít k rychlé reprodukci nálevníků, které dafnie zcela rozdrtí.

Toto jsou moje praktická pozorování nepotvrzená žádnou teorií, takže kritika je zcela přijatelná.

Zobrazit plnou verzi: Kde žije Daphnia?

Udělal jsem si síť na chytání planktonu. Chytání Kyklopů se mi s ním více než daří. Dafnie se ale nikam nedostane:( Poradí mi někdo, kde ji hledat? Jakou nádrž (řeka, jezero, rybník, bažina, žumpa)? Ve stojaté nebo tekoucí vodě? Je to v jezírku na jaře? Nebo v jeden hustě zarostlý trávou?Nebo v rozlehlém místě v řece se slabým proudem?V jaké hloubce ho hledat?

14.06.2010, 09: 56
Gupyoshka Čtěte knihy.
14.06.2010, 10: 01
Dafnie všude)
Jestli chceš, můžeš to chytit v louži)
14.06.2010, 10: 35

Malé dafnie žijí v pomalu tekoucích vodách. Mohou to být stojaté vody z řeky, záplavy ze stejné řeky, jezera odříznutá od řeky nebo samostatná jezera. Kde je méně ryb, tam je více dafnií. Podívejte, dafnie můžete chytit všude.

Ahoj! Také žiji v Kyjevě na Lesnoy Massif. Pokud ti to nevadí, řekni mi, jak lovíš a kde? Mám tu spoustu potěru, nevím, čím krmit, a nemám čas chodit na trh. A jen tak pro zábavu.

říct to znamená připravit ostatní o příjem) a ještě k tomu se dafnie dá snadno najít, ale je velmi těžké ji chytit a hlavně přivézt domů))))

taryo, přijď na návštěvu:) Sh. Aleichem 24. Pokud přijdete dnes kolem 11, podělím se o nějaké dobroty pro vaše děti. 543 79 79 nebo 093 503 61 30.

15.06.2010, 01: 11
Gupyoshka, v tajnosti – zde (http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=51086&page=2)
15.06.2010, 01: 16

taryo, přijď na návštěvu:) Sh. Aleichem 24. Pokud přijdete dnes kolem 11, podělím se o nějaké dobroty pro vaše děti. 543 79 79 nebo 093 503 61 30.

Děkuji za takovou otevřenost, ale upřímně se cítím trapně. Bydlím pár domů od tebe. Ale stejně se stydím 🙂

A potěr je pro mě, abych byl upřímný, skutečnou tragédií. Gurámové měli sex velmi blízko, takže je to pravděpodobně páté mládě, alespoň první várka se hodně rozrostla a stále se objevují noví v několika stovkách. Všechno by bylo v pořádku, ale táta je rozčiluje a všechny mlátí. Všichni celý den leží na dně a vznášejí se, jak jsem si všiml, jen v noci. Malí už nejsou šťastní.

sashulya79
15.06.2010, 01: 20

Taryo, takže Cyclops je lepší pro potěr než Daphnia. skořápka je měkčí, potěr neplivne. Kontaktujte mě zde. Vzal jsem si to a byl jsem spokojený a bylo to levné.
http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=53088&highlight=%E6%E8%E2%E0%FF+%EF%FB%EB%FC

SkyNet
Silviosen,
OFTOP, vážení moderátoři. Jako všechny vaše příspěvky ve všech tématech, 95 % offtopic!

říct znamená připravit ostatní o jejich příjem)
Opravdu? Skuteční odborníci se rádi podělí o svá tajemství na fóru. Amatéři se trápí a tají. Myslím, že ti, kteří loví pro sebe a nemají v hlavě šváby, vám to rádi řeknou. Tajně 🙂

ČTĚTE VÍCE
Jaké jsou výhody korálů?

Ira, souřadnice jsou v tématu. Vezmi 20litrový kbelík a vyrazíme s tebou k jezeru, kde pro tebe zcela zdarma a bez starostí odlovím a vyseju 20 litrů koncentrovaného kyklopa. (Což za tržní cenu bude asi 100 UAH.) Pokud chcete, můžete to prodat později, nevadí mi to. A pokud tam začnete pravidelně chodit a chytat kyklopy na prodej, čímž mě „připravíte o příjem“, budu za vás upřímně rád 🙂

a ještě více, dafnie lze snadno najít
Co je podle vás „snadné“? Chytal jsem na 5 různých místech a nechytil jsem ani jednu dafnii. Chytilo se všechno kromě ní.

ale je to velmi těžké chytit a hlavně přivézt domů))
Velmi zajímavé. Jaká je obtížnost?

Taryo, moc ráda se podělím! 🙂 Není to pro mě těžké! Budu obzvlášť rád, když budete mít tolik dětí! Není mi to líto a není to těžké, ale na potěr je to nejlepší – znám to z vlastní zkušenosti. Určitě vstupte! Stačí zavolat předem.

sashulya79
15.06.2010, 01: 42

Gupyoshko, myslím, že problém je v tom, že v takovém horku, a i když je to v malé nádobě, a i když je tam hodně korýšů, 90% se prostě udusí. Několikrát jsem se tím spálil.

Gupyoshko, při pohledu na vaše odpovědi jsem někdy upřímně šťastný.
Obtíž spočívá v tom, co řekl sashulya79, musíte běžet velmi rychle s velkou nádobou a kompresorem v druhé ruce, protože dafnie je velmi citlivá na nedostatek kyslíku. Prosím, chyťte mě, není mi vás líto, ale zajímalo by mě, jak dlouho vám bude trvat, než to donesete domů)

Myslím, že potíž je v tom, že v takovém horku, a i když je to v malé nádobě, a i když je tam hodně korýšů, 90 % se prostě udusí.
Obtíž spočívá v tom, co řekl sashulya79, musíte běžet velmi rychle s velkou nádobou a kompresorem v druhé ruce, protože dafnie je velmi citlivá na nedostatek kyslíku.
Je to stejné, jako přepravovat 4 dospělé guramy v půllitrové uzavřené nádobě po dobu 2 hodin v teple. Přirozeně nemůžete doručit a pak s hlubokými znalostmi věci říci, jak obtížné, téměř nemožné je přepravovat gurami! I kompresor v zubech sotva pomůže!
Zajímalo by mě, jak dlouho vám bude trvat, než si ho přivezete domů
Váš zájem uspokojím. Od prvního. Kolikrát jsem převážel zakoupenou dafnii – vždy dorazí v pořádku.
Prosím, chyť mě, nevadí mi to,
Proč ti to vlastně není líto?

legrační čtení: nyní budou lidé číst i o konkrétních místech, kde se dafnie chytají, a spěchat chytat, chytat, chytat. – benzín, strávený čas – výsledkem je max jídlo za 100 UAH.
a nedej bože, aby to ještě všechno stihl. )
Gupyoshko, říkají, že nejlepší rybolov je za úsvitu – pak dafnie klesá a je mnohem obtížnější ji chytit. Dafnie je všude, ale najít místa trvalého nahromadění není snadné, zdá se, že je to na závětrné straně, v místech bez proudu. Sám jsem to ale nestihl, nebylo to potřeba a nebyl tam žádný osobní transport.
– je to tak, “z konverzací” 🙂 – tak nakládáte s mou zprávou :):):).
Nejlepší způsob, jak najít místa, je zajistit cestu někomu zkušenému, ale „bez koně“. IMHO.

Obecně, kluci, byla škoda číst téma: nechceš říct, nebo nevíš, mlč, co, je pro tebe potěšení odmítnout osobu?
“Číst knihy” . – Čtěte dobré knihy, pánové! A bylo by hezké mít méně redneckness.

Ale z knih:): „největší počet dafnií se vyskytuje ve stojatých vodách (rybníky, jezera, příkopy, jámy s vodou) bohatých na rozkládající se rostlinnou organickou hmotu s malou populací ryb. Vrchol maximálního počtu dafnií ve vodních útvarech nastává na jaře a v létě. Někdy je jich tolik, že se z jejich množství voda zbarví do červenohněda.“

ČTĚTE VÍCE
Jak popsat vůni kokosu?

SkyNet
Silviosen,
OFTOP, vážení moderátoři. Jako všechny vaše příspěvky ve všech tématech, 95 % offtopic!

moje off topic je, že většina lidí nechce otevřít chytrou knihu a číst 2 odstavce. Chtějí dostat připravenou odpověď a dokonce jim to místo ukázat. To je pravda, nechte ostatní běžet, hledat, napínat a já budu připraven na všechno.
Ve svém prvním příspěvku jsem vám odpověděl na vaši otázku. Nemám čas rozjíždět debatu o tom, kde je lepší a kde hůř chytit. Pokud chcete, napište článek a já budu hlasovat.
A pokud se neobtěžujete, řekněte nám, jak chytáte a skladujete tubifex. Řekni mi svá „tajemství“)))) Už jsem ti řekl svá.

Zajímavé téma. Obecně jsem se ptal na rybaření ne proto, že bych chtěl vydělat peníze nebo zničit něčí obchod. O to není zájem a 100 hřiven mé rodině nepomůže, bylo by lepší, aby každý dělal, co může.

Jen mě to zajímalo, to je vše. Nejsem rybář, ale občas vyrazím do přírody s udicí na řece Desné. Tam, u dače mých rodičů, je potok se stojatou a pomalu tekoucí vodou, ale ani tam jsem ve vodě nikdy nic neviděl. Jen by mě zajímalo, jak je to v přírodě – opravdu se tak míhají červené mraky? Nebo něco jiného.

Gupyoshko, pokud ti to nebude vadit, zavolám ti večer, v 21 nebo v kteroukoli hodinu, kterou budeš chtít. Opravdu bych potřeboval nějaké jídlo pro potěr a je velmi zajímavé potkat akvaristy, protože jsem ještě docela zelený.

15.06.2010, 12: 18
Taryo, určitě přijď 🙂
16.06.2010, 02: 51

moje off topic je, že většina lidí nechce otevřít chytrou knihu a číst 2 odstavce.
SkyNet, když taková prohlášení pronese člověk, který přečetl opravdu hodně knih, z různých oborů a zvládl 97-99% jejich obsahu a jeho úspěchy, zkušenosti a znalosti si zaslouží respekt a uznání, pak takové komentáře jeho, i když ne delikátní, ale zaslouží si pozornost a úctu. Když však zdědila špatné mravy autorit a přivodila si patos Aesculapia, učinila takové prohlášení naprostá průměrnost, která, i když něco četla, nevstřebala ani 1 % z toho, co četla, přesto podezřele vydává cenné poradenství ve všech otázkách, včetně toho, že v těchto záležitostech zjevně nemá žádné skutečné zkušenosti, ať už teoretické nebo praktické, způsobuje nevolnost i u těch, kteří se jen zřídka cítí nemocní.

Dafnie jsem chytil mnohokrát, když mi bylo asi 10 let, chytil jsem ji na široce přeplněném místě Saksagani (Krivoy Rog, 44. čtvrtletí, park 20. Party Congress, molo). A vůbec, vím o ní všechno docela dobře. A ne z knih. V odpovědi na otázku výlučně aplikované povahy dáváte radu „přečti si knihy“ – očividně ani nechápeš, o čem ta otázka je, tak proč potom zveřejňovat své příspěvky této úrovně hodnoty ke všem tématům?

Přesto, že o dafniích něco vím, pokládám otázku z pozice úplného pitomce. Proč? Potěšit chytré lidi, aby zbystřili a naučili mě trochu rozumu. Pokud nedokážete rozeznat předstíranou idiocii od skutečné, nebylo by v tomto případě lepší zdržet se komentářů s chytrou tváří, než demonstrovat svou vulgárnost v jiném novém tématu?

Tedy, návrat k obrácenému poměru stravitelnosti čteného.
příspěvek 43 z 27.04
Bez zkušeností se skladováním byste neměli brát půl kg najednou, pokud je spotřeba nižší než 100 gramů/týden.

Skladování a mytí samozřejmě není obtížné:
stačí vám široká mísa (nejlépe široká plastová nádoba s víkem – existují kulaté i obdélníkové) a celá police (alespoň půl police – přesně) v lednici.
Nejprve opláchněte čerstvé – 2-3 rubly / den, umyté – 1 rub / den.
Bude vidět z vody. Pokud byl tubifex již vypraný, pak voda zůstává při mytí čistá. To znamená, že můžete prát méně často.
pak podle nálady
Můžete to udělat jednou za 2 dny, ale myji to každý den

ČTĚTE VÍCE
Jak zjistit koncentraci vody?

Po umytí vždy vypusťte vodu na nulu! Tubifex by měl ležet v tenké vrstvě a jen mokrý, ale ne ve vodě! Pak neudusíte jediného červa.

Vlastně tímto způsobem může být v lednici udržován naživu tak dlouho, jak je potřeba.

Mínus — zabrali jste místo v lednici a přidali jste domácí úkol v podobě spláchnutí tubifexu.
Navíc – vždy máte po ruce nedotčený, chutný, výživný tubifex, koupený levně a ve velkém množství, nyní nemusíte ryby otravovat suchým krmivem, můžete dát dobrý tubifex bez šetření – je mnohem lepší – to bude vidět na rybách.

Musíte také pečlivě zorganizovat transfer/přepravu. Aby se výrobce trubek během přepravy neznehodnotil nebo neudusil. Pokud je přeprava dlouhá nebo je teplo, nebo zejména obojí, může se tubul poškodit ještě předtím, než se dostane do chladničky.
příspěvek 52 z 11.05
lednici na 3 metry krychlové, dobře opláchněte a rychle vložte tenkou vrstvu do lednice. Někdy, když je čas opláchnout, ale není čas, je potřeba ho alespoň obrátit – to vám umožní nadechnout se zaživa, pokud se na některých místech vytvořila mrtvá těla, ale nestihli jste je umýt (ale to je vhodné, pokud je 1 % mrtvých). Pokud je mrtvých více, musíte mrtvá místa úplně odstranit, aniž byste je ušetřili, protože. Pokud nebudou odstraněny, efekt sněhové koule udusí přeživší. Pokud je asi 10 % mrtvých, je třeba velmi důkladně opláchnout a všechny mrtvé bez šetření vypustit. Je lepší vysát 100 živých, než nesloučit 100 mrtvých.

Pokud se ukáže, že mrtvých je hodně, ale mezi nimi je stále dost živých, takže opravdu nechcete vyhodit všechno najednou, tak to můžete zkusit dát do gázy a dát do vody – živí vyjdou, mrtví zůstanou v gáze.
Je vidět, že z toho nedělám žádná tajemství. Ale tady je otázka ze včerejška:
A pokud se neobtěžujete, řekněte nám, jak chytáte a skladujete tubifex.
:zmatený:
Co se týče těžby, o tom se na fóru píše už dlouho. Dáváte mi rady „číst“.
Už jsem ti řekl svůj.

Který.

Gupyoshka, hodně bukuffff. nezvládl jsem to. ))))
Vaše autorita je mi absolutně neznámá.
Nebudu se tu měřit. Vaše citáty obsahují pouze holé fráze a fakta. Stejné informace lze číst v knihách. Možná jsem vybíravý, ale myslím si, že pokud člověk píše své vlastní myšlenky, pak nemohou existovat pouze holá fakta, nikoli vědecký článek pro časopis „Science and Life“.

Hmm, jací lidé dokážou být rudí a děvčáci. na tomto fóru nedělají nic jiného, ​​než že pomlouvají, urážejí, „buďte chytří“ a hlavně nereprezentují nic ze sebe.

IMHO mimo téma 🙂
soudě podle svého profilu si Gupyoshka zaslouží status moderátora více než SkyNet.
bez urážky, dejte si 50 litrů s „goopars“ a považujte se za „Vševědoucího akváriového GURU“ vzhledem k tomu, že „parametry vody jsem dlouho neměřil AquaSafe a EasyBalance dělají svou práci“.
Je pravděpodobnější, že vy, drahý SkyNet, potřebujete číst knihy.

24.06.2010, 00: 13
mdn, souhlasím na 100%!
Natasha Gupyashka
24.06.2010, 00: 49

IMHO mimo téma 🙂
soudě podle svého profilu si Gupyoshka zaslouží status moderátora více než SkyNet.
bez urážky, dejte si 50 litrů s „goopars“ a považujte se za „Vševědoucího akváriového GURU“ vzhledem k tomu, že „parametry vody jsem dlouho neměřil AquaSafe a EasyBalance dělají svou práci“.
Je pravděpodobnější, že vy, drahý SkyNet, potřebujete číst knihy.
Proto umí krásně mluvit. a velmi sebevědomý. Naprosto s vámi souhlasím!

Natasha Gupyashka
24.06.2010, 00: 51
Gupyoshko, Lolo, rád jsem tě poznal a moc děkuji za kurz mladého bojovníka! 🙂
24.06.2010, 02: 00
A chci tě poznat! Vidím, že řady fanoušků Sky rostou.
Natasha Gupyashka
24.06.2010, 02: 07
Kaťušo, rostou mílovými kroky!
24.06.2010, 02: 38
Kaťušo, zavolej 🙂 seznámíme se 🙂 všechny souřadnice jsou na první stránce 🙂
24.06.2010, 02: 44

ČTĚTE VÍCE
Kde se vyskytuje ryba berche?

Gupyoshko, myslím, že problém je v tom, že v takovém horku, a i když je to v malé nádobě, a i když je tam hodně korýšů, 90% se prostě udusí. Několikrát jsem se tím spálil.

Gupyoshko, pokud není speciální canna na přepravu dafnie, tak ji přepravujte bez vody, jen aby byla (dafnie) trochu vlhká a ne v malé nádobě, lépe v kbelíku. V horším případě zabalené do vlhkého hadříku. Takhle to překládám. Poté opláchněte nestudenou vodou, nejlépe pár dní usazenou vodou, aby vytekla chlórová nebo akvarijní voda. Během takové přepravy jsou téměř všechny dafnie živé. Dafnie potřebuje hodně kyslíku. V malém množství vody s velkým množstvím dafnie se dusí, protože kyslík rozpuštěný ve vodě rychle odchází a bez vody je živá, to znamená, že může nějakou dobu žít bez vody a dýchat vzduch. Plankton je zanášen do různých vodních ploch plavajícími ptáky, uvíznou v jejich peří a mohou létat po dlouhou dobu z jedné vodní plochy do druhé.

Danio, děkuji 🙂 Tento způsob znám. Nepotřebuji velké, ne průmyslové objemy 🙂

Chtěl bych ji nejdřív najít. Abyste měli co převážet 🙂

mdn, mám mluvit k tématu?

Natasha Gupyashka, Kaťusha, KARENINA, ještě vás to nebaví? Pojďme k tématu, všechno je zajímavější než diskutovat o mých osobních vlastnostech))

Danio, děkuji 🙂 Tento způsob znám. Nepotřebuji velké, ne průmyslové objemy 🙂

Chtěl bych ji nejdřív najít. Abyste měli co převážet 🙂

Pokud neznáte nádrže s dafniemi, možná najdete jámy vykopané na stavbu domů nebo garáží, které dlouho stály bez zastavění a zalití vodou, určitě tam dafnie jsou. Nedaleko garáže mého přítele je stará karoserie. Mohlo by tam být 20 kbelíků vody a i tady je to plné malých dafnií, včera jsem to viděl. Takže v jakékoli díře s vodou (pokud tam voda je už několik měsíců, je to lepší od začátku jara) může být.

Dafnie potřebuje hodně kyslíku. V malém množství vody s velkým množstvím dafnie se dusí z
Nezapomeňte, že toto tvrzení platí spíše pro léto, v chladném počasí (nula. plus 5) lze jídlo převážet běžně bez provzdušňování.Je zde i takový faktor jako je drcení krmiva, tedy při rybolovu s síť, nebuď lakomá, ber malé porce a častěji pouštěj do kbelíku, plechovky atp.

mdn, mám mluvit k tématu?

Natasha Gupyashka, Kaťusha, KARENINA, ještě vás to nebaví? Pojďme k tématu, všechno je zajímavější než diskutovat o mých osobních vlastnostech))
Igore, nechme tu hádku. Chlapy nejspíš pobouřilo i tvé chování nebo jiné tvé projevy. Obviňujete je, že mluví mimo téma. Ale byli jste to vy, kdo se svými „čtenými knihami“ v tomto tématu začal mimo téma. Místo usvědčování ostatních se jako moderátor přísněji sledujte.

možná najdete jámy vykopané pro stavbu domů nebo garáží
Dobrý nápad! Děkuji:)

Zrovna den předtím jsem pracoval na takových „nepřirozených“ nádržích původu bez ryb 🙂 Totiž bazény na atrakcích, ve kterých plavou nejrůznější lodičky, labutě, míčky atd. Ve dvou z nich jsem našel ostrakody v obrovských koncentracích (co tam žere?) Dafnie jsem zatím nenašel 🙁

O těchto notoricky známých sezónních loužičkách v tuto chvíli nemůžeme ani snít. Všechny, které jsem znal, už dávno vyschly – je tady horko. A byli na tak špinavých místech. Jediná čistá místa zůstala bažinatá místa skoro bez vody ale se spoustou hmyzu sajícího krev 🙂 A jezera jako 3×3 ale s karasy – tam sežrali všechno 🙁

Ale pokusím se najít pecky! 🙂