Přemýšlím, že udělám takový design, řekni mi.
Voda je přiváděna zvenčí do vnitřku nádoby s ledem.
http://www.aquaforum.ua/picture.php?albumid=5135&pictureid=69604&thumb=1 (‘http://www.aquaforum.ua/picture.php?albumid=5135&pictureid=69604’)

IMHO by vstup a výstup měly být na stejné nejvyšší úrovni
pak se oblast chlazení zvětší

co je to za zařízení? trubka? “Kbelík”?

Udělám 2litrový lilek z nerezu.
IMHO by vstup a výstup měly být na stejné nejvyšší úrovni
pak se plocha chlazení zvětší S tím nesouhlasím. Na dně nebude cirkulace.
P.S. Náčrt produktu v řezu)))))

Starcomputer
10.06.2011, 14: 31

Že jeho účinnost bude nižší než jen láhev s ledem umístěná v akváriu a mnohem nižší než účinnost běžného chladiče.

Udělám 2litrový lilek z nerezu.
S tímhle nesouhlasím. Na dně nebude cirkulace.
P.S. Náčrt produktu v řezu)))))

pokud je to „kýbl“ na láhev, tak ano

Že jeho účinnost bude nižší než jen láhev s ledem umístěná v akváriu a mnohem nižší než účinnost běžného chladiče.

to je fakt, osobně ověřený

Podařilo se mi snížit teplotu o 2-3 stupně lahví s ledem a pak jen na půl hodiny

běžný ventilátor na stojanu Elenberg (60 UAH u Comfy) udržuje teplotu v akváriu na 25-27 stupních. (i když každé ráno přidám 7litrový hrnec vody)

Že jeho účinnost bude nižší než jen láhev s ledem umístěná v akváriu a mnohem nižší než účinnost běžného chladiče. To už je jasné)))), ale nechci instalovat chladič, protože nechci kazit vzhled víčka (přírodní), a nechci “mýt” lahve v akva ; kazí to vzhled.

To už je jasné)))), ale nechci instalovat chladič, protože nechci kazit vzhled víčka (přírodní), a nechci “mýt” lahve v akva ; kazí to vzhled.

Proč to kazit? Vaším úkolem je zavěsit 80mm ventilátor skříně nad hladinu (rovnoběžně s vodou) – je to snadné pomocí drátu nebo kancelářských sponek, není to vysoké, protáhněte drát krmným otvorem a otevřete jej pro ventilaci. I když je lepší zvednout víko vytvořením podložky, a to i z pravítek.

je tam dost místa pro fanoušky 🙂
jak pro foukání lamp, tak pro odčerpávání horkého vzduchu s výpary

10.06.2011, 14: 48
to znamená hloupě nainstalovat chladič, který bude čerpat vzduch z hladiny vody? Je potřeba vyzkoušet.
10.06.2011, 14: 49

ČTĚTE VÍCE
Jaké jsou vlastnosti adaptace platýse na jeho prostředí?

to znamená hloupě nainstalovat chladič, který bude čerpat vzduch z hladiny vody? Je potřeba vyzkoušet.

Sergej Teo
10.06.2011, 14: 49

Zdravím pánové!
Můžete zaříznout do hadice na výstupu z externího a propustit vodu přes led, pak bude účinnost vyšší, opravte mě, pokud se mýlím.
Zamrazte vodu z akva nebo té, kterou doléváte.
Jen nuance, filtr bude nutné pravidelně zavírat kvůli doplňování, ale v případě potřeby můžete také vytvořit záložní systém, který bude vyžadovat malou investici.

Starcomputer
10.06.2011, 15: 03
Oprav mě pokud nemám pravdu.
http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=71290
10.06.2011, 15: 05
Sergey Teo, skicu, kterou jsem navrhl, není třeba zakrývat, stačí dát další láhev a je to.
Starcomputer
10.06.2011, 15: 08
stačí dát další láhev a je to
A tak každou hodinu 🙂
Sergej Teo
10.06.2011, 15: 09

Pak je potřeba umístit o něco výše, než je hladina vody v akva, jinak dojde k zatopení horníků.
Ale přesto se mi zdá, že přímý kontakt s vodou přímo v akva je lepší. Tím se minimalizují tepelné ztráty.

Sergej Teo
10.06.2011, 15: 14

Starcomputer, četl jsem vaši zprávu, VELMI informativní. Ale toto téma bude dlouho „odkládané“, protože nejjednodušší je led. Není to ono?
Klimatizace přirozeně řeší všechny problémy jedním tahem, ale není dostupná pro každého.

Pokračujeme v hubení těchto „ledových kostí“

10.06.2011, 15: 14
Pro mě je lepší cívka, která sedne velikosti lahve.
Sergej Teo
10.06.2011, 15: 58

neměl čas.
Chtěl jsem navrhnout variantu cívky podél nějaké stěny akvária.
Ale to je pro ty, kteří mají neomezenou vodu. (bez počítadla).

Pak je potřeba ji umístit o něco výše, než je hladina vody v nádrži, jinak dojde k zatopení horníků. Nádoba je utěsněná, abychom nezatopili.

Pro mě je lepší cívka, která sedne velikosti lahve. Není vhodné mít malou kontaktní plochu a tím i přenos tepla.

to znamená hloupě nainstalovat chladič, který bude čerpat vzduch z hladiny vody? Je potřeba vyzkoušet.

Aby foukalo přímo na vodu, odpaří se a odnese tunu tepla.

10.06.2011, 21: 03
hmm.. a když namontujete sprinkler z filtru s vodotrysky?
10.06.2011, 21: 32

ČTĚTE VÍCE
Jak probíhá proces nitrifikace?

Taky to není špatné, ale když na tyhle fontány fouknete, bude to naprosto skvělé. Je pravda, že existuje jedno „ale“ – musíte přidat vodu (nejlépe osmózu nebo destilát) – ve velkých akváriích to může být 10 litrů za den.

doplňování není problém, zajímá mě podstata chladiče, proč je potřeba, když se dá udělat moře v akva s rozstřikovačem.

Podívejte, loni jsem to udělal za 30 minut. Mám nejvyšší patro a strop přímo pod střechou, v létě, když je horko, dusno je neuvěřitelné, teplota v akváriu je 30 stupňů, s těmito ventilátory jsem ji snížil na 27.
Jeden na foukání a jeden na foukání.
1 Video pod lampami Sansan;
2 Video pod originálním akva krytem.
Potřebujete 12V zdroj, vypínač a dva chladiče v mém případě zalman 120mm
Nevýhodou je, že je potřeba přidat vodu, ale vše je OK.
http://www.youtube.com/watch?v=wEbTAeIY5Fk
http://www.youtube.com/watch?v=PCiJfQA0Zyk

Starcomputer
11.06.2011, 08: 16

Zajímá mě podstata chladiče, proč je potřeba?
Rychlost odpařování vody, a tedy i stupeň ochlazování závisí na vlhkosti vzduchu nad hladinou vody. Při absenci proudění vzduchu bude vlhkost přímo nad povrchem vysoká a rychlost odpařování nízká. Tlačením vzduchu nasyceného vlhkostí směrem k chladiči se zvyšuje rychlost odpařování.
Pokud vyrábíte fontány atd. Chladič bude muset být stále instalován ze stejných důvodů.

Nenapadlo někoho dát kousky ledu přímo do akvária? A nemusíte přidávat vodu a účinnost je 100%.

Nenapadlo někoho dát kousky ledu přímo do akvária? A nemusíte přidávat vodu a účinnost je 100%.

Zkoušel jsem na něj dávat led celý víkend, ale účinek byl o 2 stupně nižší po dobu 2-3 hodin, ale není to ono. Dal jsem 2 kusy 1,5l a 2 kusy 2l.

Zkoušel jsem na něj dávat led celý víkend, ale účinek byl o 2 stupně nižší po dobu 2-3 hodin, ale není to ono. Dal jsem 2 kusy po 1,5 litru a 2 kusy po 2 litrech Maxim, prosím přeložte do ruštiny :confused:

Starcomputer
14.06.2011, 18: 52

Udělám 2litrový lilek z nerezu.
K roztavení 2 kg ledu je potřeba vydat 660 kJ tepla (odebraného z vody).
Řekněme, že akvárium je 100 litrů.
Potom 660 / 4,183 / 100 = 1,57 stupně.
Tito. teplota vody klesne o 1,57 stupně.
Máte akvárium o objemu 330 litrů. Tito. teplota klesne o 0,38 stupně.
K ochlazení akvária o 5 stupňů potřebujete 21 kg ledu (23 litrů).
Zde spočítáte objem konstrukce 🙂

ČTĚTE VÍCE
Je možné použít převařenou vodu do akvária?

K roztavení 2 kg ledu je potřeba vydat 660 kJ tepla (odebíraného z vody) Serjo, vaše výpočty jsou správné, ale ne každý to dokáže. Existuje mnohem jednodušší způsob výpočtu.
Řekněme: smíchejte 1 litr. led T=0C a 1l. voda T = 20 °C. Co nakonec získáme? Že jo! 2l. voda s T=10C. Atd.

Přehřívání vody v akváriu je problém, který se vyskytuje po celé letní měsíce. Zvýšení teploty nad 30 stupňů má samozřejmě negativní dopad na nastolenou biologickou rovnováhu v nádrži i na její obyvatele. Dnes se podíváme na několik jednoduchých a účinných metod, které vám umožní bez potíží chladit vodu v akváriu.

Chlazení vody v akváriu odpařováním

охлаждение воды в аквариуме летом

Tento způsob chlazení vody v akváriu je nejjednodušší a nejdostupnější pro každého. Jednoduše posuňte nebo sejměte víko akvária. Snížení teplotních ukazatelů bude zajištěno cirkulací vzduchu a odpařováním kapaliny z povrchu. Pokud jsou v akváriu obyvatelé, kteří z něj mohou vyskočit, měl by být povrch pokryt látkou nebo gázou.

Samozřejmě nelze očekávat, že teplota vody v důsledku toho výrazně klesne. Metoda je účinná pouze při mírném přehřátí, umožňuje snížit teplotu o 1-2 stupně.

Snížení teploty ledem

Existuje několik známých způsobů použití ledu. V prvním případě se vnitřní filtr vyprázdní a dovnitř se vloží kostky ledu. Zapněte zařízení a používejte jej jako obvykle. Metodu přirozeně nelze nazvat ideální. Hrozí výrazné podchlazení, které může negativně ovlivnit zdraví ryb. Při použití této metody je důležité neustále sledovat teploty. Druhý způsob je ještě jednodušší. Vodu stačí zamrazit v lahvích a poté je dát do akvária. Objem zmrzlé kapaliny závisí na kapacitě vaší nádrže. Pro malá akvária (30-60 litrů) je lepší používat láhve o objemu 0,5-1 litru. Jeden a půl litrové lahve jsou umístěny v nádržích o objemu 100 litrů a více.

Druhý způsob je nejen jednodušší, ale i efektivnější. V tomto případě led taje pomaleji a chlazení je plynulé. Nevýhoda: zhoršuje se vzhled akvária.

как охлаждать воду

Použití ventilátorů a chladičů

Chladič akvária je prezentován ve formě malého ventilátoru. Chlazení je v tomto případě zajištěno odpařováním vody. Čerpaný vzduch způsobuje vibrace, což má za následek zrychlenou výměnu plynů. Chladič stojí asi 1000-1500 rublů, ale zařízení si můžete snadno vyrobit sami z malého domácího ventilátoru. Nezapomeňte, že použití této metody zvýší vlhkost v místnosti.

Vůbec nemusíte ztrácet čas výrobou chladiče. Je přijatelné použít běžný podlahový ventilátor. Stačí jej namířit na hladinu vody v akváriu a sledovat výsledek – je zaručen postupný pokles teploty.

вуалехвосты

Vodní chlazení se speciálním chladičem

Tento moderní přístroj pomůže akvaristovi zbavit se všech potíží spojených s udržováním optimální teploty vody v létě. Jeho jedinou nevýhodou je jeho vysoká cena, takže jeho nákup pro majitele malých kontejnerů je zcela neopodstatněný. Chladič potřebují profesionálové, kteří mají akvárium s exotickými, extrémně citlivými rybami a rostlinami.

Tato zařízení se právě začala objevovat na akvarijních trzích. Možná se časem stanou populárnějšími a dostupnějšími.

Jak vidíte, k ochlazení vody v akváriu v létě lze použít úplně jiné metody. Všechny mají výhody a nevýhody, ale fungují.

ČTĚTE VÍCE
Co se stane, když se améba dostane do mozku?

дискусы

Řekněte mi, jaké způsoby chlazení jste si pro sebe vybrali a můžete doporučit ostatním? Své odpovědi zanechte v komentářích!

Nezapomeňte sdílet příspěvky se svými přáteli, odebírat náš kanál a lajkovat. Čeká nás spousta zajímavých věcí!